snälla flickor kommer te himlen, vi andra kan gå hur långt som helst

men hallon!!

sitter just nu nere på solrödsvägen och väntar på att regnet ska upphöra.. har tagit på mig ansvaret att ta hand om mammas ögonstenar nu när hon och kärleken är i helsingborg över helgen!! men snart får jag masa mig ut trots alla dessa droppar som faller i från himlen..

hamnade uppe på hyllan innan, tillsammans med sara!! det var ett tag sen sist, så det var riktigt roligt att träffa henne.. blev prat om allt möjligt från skövde-flytt till nya förälskelser.. väntade mig nästan ett ”vad va det jag sa” och de låg i luften, haha.. 

ikväll blir det en runda ner till ann, och det verkar som om lennart följer med.. för sen ska vi har mys.. trots att jag är sugen på utgång!! men det får bli en annan gång!!

nu ska jag bege mig ut i det fina vädret, och det är nästan så att jag ta på mig solglasögonen bara för att trotsa det oerhört roliga vädret..

/em

2 svar

  1. mia

    …men vaaa fiiina ni ääär! / Kram

    28 maj 2010 kl. 7:51 e m

  2. Emelie Lennartsson

    söööt du är mia!! <3

    29 maj 2010 kl. 11:50 f m

Lämna en kommentar